-
Celkem produkty: 0 eur
- +420 724 194 184
- info@maxglamour.sk
Dopravné podmienky
Dopravné podmienky
Tovar objednaný prostredníctvom internetového obchodu www.maxglamour.sk je možné doručiť prostredníctvom
Slovenská pošta Standard - cena tejto služby je stanovená na 8 € vrátane DPH. Pri objednávke tovaru nad 50 € s DPH je táto služba ZADARMO
Slovenská pošta - Balík do ruky - Tovar bude odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň, (platí pre tovar, ktorý je aktuálne skladom a pre objednávky prijaté a potvrdené do 11 hodiny). Slovenská pošta Vašu zásielku doručí nasledujúci pracovný deň. Tiež Vás informuje prostredníctvom sms a emailom o prevzatí a doručovaní zásielky. V prípade vašej neprítomnosti zanechá výzvu na vyzdvihnutie zásielky na vašej pošte. Táto zásielka bude na pošte uložená 14 dní. Po tejto dobe bude poštou vrátená späť na našu adresu. V prípade opätovného zaslania budeme účtovať dvojnásobné poštovné.
Pohyb zásielky môžete sledovať tu
Kuriér PPL - cena tejto služby je stanovená na 8 € vrátane DPH. Pri objednávke tovaru nad 50 € s DPH je táto služba ZADARMO
Doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň 8.00–18.00 hod. Vodič Vás bude v ranných hodinách kontaktovať pre upresnenie doby doručenia.
ParcelShop - cena tejto služby je stanovená na 8 € vrátane DPH. Pri objednávke nad 50 € s DPH je táto služba ZADARMO.
V nákupnom košíku si zvolíte doručenie na pobočku PPL ParcelShop, otvorí sa Vám mapka kde si danú pobočku vyberiete. V daný deň obdržíte informatívnu SMS a email o uložení zásielky. Zásielku si vyzdvihnete v otváracích hodinách PPL ParcelShopu, spravidla aj cez víkend. PPL ParcelShopy sa neustále rozširujú.
Pohyb zásielky môžete sledovať tu
Výdajné miesta Zásielkovňa - cena tejto služby je stanovená na 2,90 € vrátane DPH. Pri objednávke tovaru nad 50 € s DPH je táto služba ZADARMO.
V nákupnom košíku si zvolíte výdajné miesto a potom sa Vám otvoria všetky výdajné miesta a vy vyberiete na ktorej pobočke si zásielku vyzdvihnete. Keď je zásielka doručená na danú pobočku zašle Vám spoločnosť Zásielkovňa sms správu aj e-mail, že je Vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie. Na vyzdvihnutie máte 7 pracovných dní s možnosťou predĺženia vždy o 1 deň. Tovar na výdajných miestach môžete platiť v hotovosti aj kartou.
Pohyb zásielky môžete sledovať tu
Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravnej služby
Aj napriek tomu, že sa snažíme všetky zásielky maximálne ochrániť proti poškodeniu pri preprave, môže sa niekedy stať, že k vám príde balík poškodený.
Z tohto dôvodu Vám odporúčame pri prevzatí prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice, atď.) a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
Odmietnutie zásielky je nutné telefonicky oznámiť predávajúcemu na telefónnom čísle +420 724 194 184.
Skrytú vadu zásielky (tovar je nekompletný alebo poškodený) zistenú po prevzatí je zákazník povinný oznámiť dopravcovi bez zbytočného odkladu a vyžiadať si spísanie zápisu o škode. Pre rýchle vybavenie škodovej udalosti je nutné zápis o škode zaslať faxom alebo e-mailom predávajúcemu. Dopravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia či čiastočnej straty zásielky. Z týchto dôvodov nesmie zákazník s poškodenou zásielkou akokoľvek manipulovať a je povinný zachovať aj obal, v ktorom mu bola poškodená zásielka doručená.
Prosíme, nezabudnite uviesť variablný symbol, ktorý je uvedený v prehľade po dokončení objednávky a taktiež v prichádzajúcom e-maile po vykonaní objednávky!
Variabilný symbol = číslo vašej objednávky.
Pri platbe bankovým prevodom zaplatíte za tovar pred jeho dodaním. Tento spôsob platby je možné využiť pri doprave tovaru na dodaciu adresu objednávateľa prostredníctvom prepravnej spoločnosti, ako aj pri osobnom odbere tovaru na predajni.
Podklady k platbe (číslo účtu, variabilný symbol a čiastka na úhradu) sú uvedené v prehľade po dokončení objednávky av prílohe e-mailu, ktorý ste obdržali po uskutočnení objednávky. Tovar bude odovzdaný na prepravu až po prijatí platby na účet predávajúceho. O podaní tovaru do prepravy budete informovaní e-mailom.
Pri doručení tovaru na dodaciu adresu a spôsobe platby dobierka je pracovník prepravnej spoločnosti povinný vydať príjmový doklad. Pri preberaní tovaru od dopravcu si ho dôkladne prezrite, či nie je viditeľne poškodený vonkajší obal, alebo či zásielka obsahujúca krehký tovar nevydáva podozrivé zvuky. Pri akejkoľvek pochybnosti spíšte na mieste z vodičom reklamačný protokol, uľahčí sa tým riešenie škodovej udalosti vplyvom prepravy. Zásielky, pri ktorých je vonkajší obal zjavne poškodený nepreberajte av čo najkratšom čase o tejto skutočnosti informujte dodávateľa e-mailom alebo telefonicky.
Tovar je zákazníkovi doručený prostredníctvom prepravnej spoločnosti na adresu uvedenú na formulári objednávky v oddiele „Dodacia adresa